Bestelling, verzending & bezorging

HOE KAN IK BESTELLEN?

Via het bestelformulier duidt u aan welk artikel, in welke afmeting en het aantal stuks dat u wenst aan te kopen. Deze gegevens alsmede de voorziene levertermijn en een eventuele leveringskost worden bevestigd via een bevestigingsformulier dat Tapijten Muylle u zal toesturen. Van zodra de betaling is ontvangen, wordt werk gemaakt van uw bestelling.

De betaling gebeurt via de voorgestelde methodes of door overschrijving op het rekeningnummer van Tapijten Muylle

IBAN: BE46 7330 3938 2636

BIC: KREDBEBB


HOE VERLOOPT DE VERZENDING & BEZORGING?

Artikelen besteld via deze website worden gratis geleverd in de Benelux voor aankopen vanaf 150 euro. Eventuele leveringskosten voor andere landen worden gecommuniceerd via het bevestigingsformulier. De levering gebeurt door onze eigen diensten of een door ons aangeduide koerierdienst of transportdienst.

Leveringen geschieden op maandag t/m vrijdag kantooruren, behalve op feestdagen. Bij leveringen door een koerierdienst of een transportdienst sturen wij u op het moment van verzending het trackingsnummer waaronder u de voortgang en eventuele updates met betrekking tot de status van de levering kunt volgen. Zodra de bestelling is gedaan, kunt u het afleveradres niet meer wijzigen.

Elke zichtbare beschadiging en/of kwalitatieve tekortkoming van een artikel of andere tekortkoming bij de levering, moeten door de Klant onverwijld worden gemeld aan Tapijt Muylle.


HOE KAN IK RETOURNEREN OF OMRUILEN?

1. U kunt het gekochte product binnen 14 dagen na de leveringsdatum van de bestelling retourneren of ruilen. Om het recht op retournering uit te oefenen of een omruiling aan te vragen, bent u verplicht ons schriftelijk (Smedenstraat 27 8000 Brugge) of telefonisch (050/334188) of via email (info@tapijtenmuylle.be) op de hoogte stellen van uw beslissing. Vermeldt hierbij het order- of factuurnummer. Kosten voor het terugzenden van goederen komen voor uw rekening.

2. Terugsturen doet u in de originele verpakking en in de staat waarin u het hebt ontvangen.

3. Vervolgens plakt u het prepaid label dat naar u wordt gemaild op de verpakking. Zorg ervoor dat dit mailinglabel wordt beschermt.


WAT ZIJN DE NOODZAKELIJKE VOORWAARDEN VOOR HET RETOURNEREN/RUILEN VAN GOEDEREN?

1. Neem eerst contact met ons op indien u een artikel wenst terug te sturen. U krijgt van ons een retourbericht.

2. Voordat u een retourverzoek indient, moet u controleren of de producten voldoen aan de volgende voorwaarden, in overeenstemming met onze verkoopvoorwaarden:

3. De producten moeten intact zijn, eventuele speciale verpakking inbegrepen. Onvolledige, beschadigde of gebruikte artikelen worden niet geaccepteerd;

4. Retourneren dient te geschieden binnen 14 dagen na levering van de bestelling;

Artikelen die moeten worden geretourneerd, moeten binnen 14 dagen na kennisgeving van het verzoek van ons aan de koerier worden toevertrouwd;

5. Retourneren kan alleen vanuit het land waar de levering heeft plaatsgevonden;

6. Producten moeten online gekocht zijn bij Tapijten Muylle en niet in onze fysieke winkel in Brugge.


HOE LANG MOET IK WACHTEN OP DE TERUGBETALING?

Na ontvangst van uw retourzending, zullen we de status van de items te controleren alvorens ze te accepteren. Deze controle kan ongeveer 3 - 4 werkdagen na levering duren.

De terugbetaling zal zo snel mogelijk na de aanvaarding van de retourzending worden gedaan, rechtstreeks op de betaalmethode die voor de aankoop is gebruikt en in dezelfde valuta.


KAN IK MAATWERK OF EEN AANGEPAST ARTIKEL RUILEN?

Wij herinneren u eraan dat goederen die op maat gemaakt zijn volgens uw specificaties of die vanuit standaardafmeting werden aangepast, uitgesloten zijn van het recht van retournering en omruiling.